Cecilie Schmeichel x Izabel Camille lanceringsevent
Cecilie Schmeichel har sammen med Izabel Camille udviklet en smuk og unik kollektion, som sætter fokus på at man skal elske sig selv og sin krop som den er.
Vi havde til lanceringseventen inviteret over 100 gæster, som alle blev budt velkommen med et glas bobler med ægte guld i fra Vinslottet. Lanceringen blev afholdt på det smukke Hotel Ascot i midten af København onsdag den 18. august 2021.

Cecilie Schmeichels budskab med kollektionen er at hylde kvindekroppen, ligesom designet på de organiske smykker blandt andet er inspireret af appelsinhud og strækmærker. Cecilie omtaler sine egne strækmærker og ar som ”roadmaps” hvilket netop kommer på baggrund af rejsen gennem livet.

Hele budskabet og processen bag smykkerne blev præsenteret og fortalt af Cecilie Schmeichel og ejer af Izabel Camille; Kamille Østergaard. Der blev skålet, hyldet og overrakt blomster, hvorefter Zindy Laursen afsluttede talen med en live performance dedikeret til Cecilie og hendes rejse.



Inden vi tog afsked med gæsterne fik de alle overrakt en goodiebag, som indeholdt lækre produkter fra blandt andet GOSH, Essence, My Sevenoaks, Narciso Rodriquez, LR, Wally & Whiz og et sæt smukke øreringe fra Cecilies egen kollektion.
Se vores video fra eventen her:
En stor tak skal lyde til Hotel Ascot og alle vores andre fantastiske sponsorer, som alle har bidraget til det perfekte event, de lækreste drikkevarer, snacks og goodiebags.
STORT TAK TIL
Selfiecam. Confeffilab, blomstervæg og skilt. Gosh, Mascara. Essense, Lipstick. LR, Creme. My Sevenoaks, Hårspænde. Narciso Rodriguez, parfume. Wally & Whiz. Fazer, chokolade. Alittlesomething, Dash Water. Carlsberg, kildevæld. Uni Beverage, Vivødrik. Vinslottet, Mousserende vin. Copenhagen Sparkling Tea, Champagne tea. Cevie, rosévin.
Leave a comment