Reklamation
Når du handler hos Izabel Camille ApS, tilbyder vi naturligvis - i henhold til dansk lovgivning 2 års reklamationsret på vores smykker.
Ved eventuelle fejl eller mangler skal du hurtigst muligt rette henvendelse til Izabel Camille ApS, så fejlen kan blive rettet. Vi gør opmærksom på, at der ikke ydes garanti på sten m.m.
Reklamationsretten kan anvendes hvis varen indeholder fabrikationsfejl, er defekt, eller har mangler på købstidspunktet. Vi skelner mellem produktionsfejl, slitage og forkert brug.
Produktionsfejl betyder fejl i produktionen af smykkerne, og reklamationsretten dækker.
Slitage dækkes ikke af reklamationsretten, og betyder at smykket har været brugt over længere tid, og at det derfor må forventes at smykket er blevet slidt. Derfor hører blandt andet slidte guldbelægninger og rhodineringer under slitage, da dette sker efter længere tids brug af smykket.
Forkert brug dækkes ikke af reklamationsretten, og er når smykker har været udsat for skader, som resultat af forkert brug, eller mishandling af smykket.
Selvforskyldte skader på smykkerne dækkes naturligvis heller ikke.
Se i øvrigt medfølgende vedligeholdelsesseddel, eller læs mere under smykkepleje her på websiden.
Du som kunde, har selv ansvar for at bære smykket med forsigtighed og i øvrigt følge Izabel Camilles retningslinjer.
Ved reklamationer vedlægges kopi af ordre/faktura, med tydelig angivelse af kontaktoplysninger, og sendes til Izabel Camille ApS
Ved reklamationer, skal du kontakte kundeservice på info@izabelcamille.com
Sendes til
Izabel Camille ApS
Slotsgade 65 B1
3400 Hillerød
Vigtigt:
Dine varer skal sendes retur i original æske eller tilsvarende, så varen ikke tager yderlige skade under returfragten. Endvidere skal der vedlægges en beskrivelse af reklamationsfejlen samt kontakt oplysninger.
Ved reklamationer kan du gratis hente en GLS returlabel her
Find alle vores kontaktoplysninger HER
Har du nogen spørgsmål?
Telefon: +45 4267 4942
E-mail: info@izabelcamille.com
Adresse: Slotsgade 65, B1
3400 Hillerød
Danmark